Reestructuración de los servicios al usuario en el Sistema de Bibliotecas de la Universidad Nacional de La Pampa (Argentina)

Nardi, Alejandra Marcela Reestructuración de los servicios al usuario en el Sistema de Bibliotecas de la Universidad Nacional de La Pampa (Argentina)., 1998 (Unpublished) [Report]

[img]
Preview
PDF
Univ_Nac_de_La_Pampa_Informe_2.pdf

Download (35kB) | Preview

English abstract

This is a second report of a four series, corresponding to the Project “Improvement and Development of the Information Services and Libraries - Program of Improvement of the Quality of Education in the Universidad Nacional de La Pampa (Argentina)”. Project initiated in 1997. In this second report, some characteristics of the Librarian Education Program are described. The principal objective of the program is to train the librarians in marketing techniques and management theory.

Spanish abstract

Este es el segundo informe de una serie de cuatro, correspondiente al Proyecto de “Mejoramiento y desarrollo de los servicios de información y bibliotecas como parte de un Programa de Mejoramiento de la Calidad de la Enseñanza en la Universidad Nacional de La Pampa (Argentina)”. Proyecto que se inició en al año 1997. En este segundo informe, se describe el Plan de Capacitación destinado al personal de las bibliotecas, con el objetivo de dotar a los bibliotecarios de habilidades relacionadas con la formulación del Plan de Mercadeo.

Item type: Report
Keywords: Reorganización de los Servicios al Usuario, Cambio Organizacional; Bibliotecas Universitarias; Proyectos; Fondo para el Mejoramiento de la Calidad Universitaria; FOMEC; Taller de Resolución de Problemas, Entrenamiento de Personal. Reorganization Users Services; Organizational Change; Academic Libraries; Projects; Fund for the Improving of the University Excellence; Problem Solving Workshop, Training Personnel.
Subjects: D. Libraries as physical collections. > DD. Academic libraries.
G. Industry, profession and education. > GI. Training.
B. Information use and sociology of information > BG. Information dissemination and diffusion.
Depositing user: Alejandra M Nardi
Date deposited: 14 Aug 2007
Last modified: 02 Oct 2014 12:09
URI: http://hdl.handle.net/10760/10214

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item